Як вести фінансовий облік? Практика роботи в кризу
6 Мая 2020

Фінансовий облік підприємства - це основна інформація по доходах і видатках компанії, надходженню і виплати грошових коштів, дебіторської / кредиторської заборгованості, запасах на складах, джерела фінансування та ін. Основним завданням ведення фінансового обліку та звітності є достовірність, оперативність і прозорість даних про фінансовий результат діяльності компанії, вартість компанії, грошових потоках і залишках грошей на рахунках.
Андрій Сисоєв - СEO "Перший фінансовий архітектор", ТОП 10 фінансових директорів за версією журналу SBR і Олена Кожевіна - СЕО "ІНТАЛЄВ Україна" поділяться інформацією про практику систематизації фінансів в період кризи.
Про які інструменти розкажуть спікери?
- P & L
- Cash Flow
- Balance
- ІНТАЛЄВ Корпоративний менеджмент.
Ідеальна картина фінансового обліку складається з 6 блоків:
- фінансовий результат
- звіт про рух грошових коштів
- баланс
- статистичні дані
- ключові показники ефективності
- стратегічні цілі та оперативні завдання
Інші новини
31 Лип 2020
Що таке Індустрія 4.0: можливість або загроза?
06 Трав 2020
Як вести фінансовий облік? Практика роботи в кризу
Дивіться також
Стаття: Оптимизация организационной структуры в аграрном холдинге
Автори: Т. Ринк, В. Матвеев
Стаття: Автоматизация системы бюджетирования для энергогенерирующей компании. Как минимизировать человеческий фактор
Автори: Н. Иванец
Стаття: Разработка системы бюджетирования на примере компаний из разных сфер бизнеса
Автори: Татьяна Ряполова
Стаття: Учет и отчетность по МСФО. Консолидация отчетности по МСФО для агрохолдинга.
Автори: Н.Иванец
Стаття: Внедрение программы для управленческого учета
Автори: Ряполова Т.